Молодий вихователь потребує практичних порад.

Допомога може мати попереджувальний характер і охоплювати всю групу молодих вихователів. Може бути індивідуально - попереджувальною, пов’язаною із конкретною підготовкою до занять різних заходів, або надаватися в результаті ознайомлення з роботою молодого вихователя.

Попередня бесіда з молодим вихователем може стосуватися таких тем:

• ознайомлення з традиціями закладу дошкільної освіти;

• педагогічна етика (молоді педагоги, які не мають досвіду роботи з дітьми, дуже прямолінійні, легкозбуджуються), націлити молодого вихователя на те, щоб він контролював свої емоції, не втрачав «педагогічнеобличчя»;

• розвиток педагогічної техніки, важливо заохотити молодого фахівця доспостережень за роботою з дітьми старших, досвічених колег, відвідування освітніх заходів із дітьми;

• з’ясування життєвих планів молодого вихователя та уявлень про роботу.

Форми методичної роботи з молодими вихователями

• Наставництво і стажування.• Школа молодого вихователя.• Методичні об’єднання для молодих вихователів.• Педагогічні кросворди на виявлення педагогічної ерудиції.• Рольові ігри. Проведення занять із вихователями, які виконують ролі дітей.•Таємне анкетування.• Бліц-турніри.• Гарячі лінії.• Ділові ігри.• Тиждень молодого вихователя(проводиться раз на рік).• Педагогічний портрет.• Семінари-практикуми для молодих фахівців, які працюють два-три роки.• Методична скринька (пропонувати молодим вихователям записувати найцікавіші прийоми,методи, новини літератури, елементи досвіду тощо).• Педагогічні ігри (дидактичні, ділові, рольові).• Моделювання педагогічних ситуацій.


Кiлькiсть переглядiв: 57